Вход

Рекламации и възстановяване на платената сума

Убедени сме, че ще сте напълно доволни от нашите продукти. В случай, че желаете да върнете нещо, с удоволствие ще Ви помогнем това да се случи в най-кратки срокове.

Предлагаме опция за връщане на поръчка в рамките на 30 дни без посочване на причина Важи само за неотворени и неповредени опаковки с продукти.

Съгласно закона, потребителите в Европейския съюз имат право да се откажат от покупката си (договора) в срок от 14 дни от деня след доставката на стоките. Ние Ви предоставяме 30 дни срок за връщане. 30-дневният период включва 14 дни за отказ от договора и 14 дни за изпращане на стоките обратно на търговеца, като нито един от двата срока не е по-кратък от 14 дни.

Имате право да се откажете от договора в рамките на 14 дни, без да посочвате причина и без да дължите неустойка.

Имате право да заявите отказ в рамките на 14 дни, считано от деня, последващ деня, в който Вие или посочено от Вас трето лице (различно от куриера) приемете доставката на стоките.

Замяна на неотворена опаковка контактни лещи

Ако искате да смените неотворена и неповредена опаковка с контактни лещи, изпратете ни ги и ние ще ви доставим нови лещи веднага! Ако причината за тази смяна е променена рецепта, можете да се възползвате от нашата 365 дневна гаранция за замяна.

Какво да направите, ако поръчката Ви пристигне дефектна или повредена?

Ако поръчката ви съдържа повредена стока и желаете допълнителна доставка, свържете се с нас. Не е необходимо да ни изпращате повредения продукт, просто ни пишете на : returns@lentiamo.bg и ние ще се погрижим за останалото.

Изпратете ни имейл на returns@lentiamo.bg. Имейлът трябва да съдържа следната информация

  1. Номер на поръчка
  2. Информация – дали става въпрос за рекламация, смяна на продукт или връщането на продукт.
  3. Описание на проблема
  4. LOT номер
  5. Информация дали опаковката на продукта е отворена или не
  6. По възможност снимки на продукта и опаковката му

Ако желаете възстановяване на заплатената сума за повредените контактни лещи, моля изпратете ни ги в кутия с разтвор, заедно с оригиналната кутия и потвърждението на поръчката Ви.

Онлайн дискусионен център

Европейската комисия предоставя платформа за свободен достъп за разрешаване на онлайн конфликти между клиента и нас, без да е необходимо да се обръща към съдилищата чрез намесата на трета, наречена Орган за разрешаване на спорове, който действа като посредник между двете. Можете да получите повече информация на https://ec.europa.eu/consumers/odr.

СПЕЦИАЛНИ ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ ОТНОСНО СПЕЦИФИЧНИ ПРОДУКТИ

В случай на прекратяване на договора, слънчевите очила трябва да бъдат изпратени обратно на адреса на продавача в първоначалното им състояние, включително принадлежности като калъф и кърпичка за почистване, както и неповредени опаковки – хартия или пластмасови опаковки, стикери, етикети и сертификат за автентичност. За възстановяване на пълната цена на покупката трябва да бъдат върнати всички подаръци и бонус продукти, закупени с бонус точки, получени с конкретната поръчка. Купувачът трябва да се увери, че слънчевите очила се доставят безопасно. Слънчевите очила трябва да бъдат върнати на адреса на изпращача в подходяща опаковка, за да се предотврати повреда.

Ако слънчевите очила или калъфи / аксесоари са повредени или липсват, продавачът си запазва правото да предложи само частично или никакво възстановяване в зависимост от размера на щетите, оценени от продавача. Номерът на поръчката на върнатите слънчеви очила трябва да бъде написан на кутията, в която се изпращат продуктите, а не на опаковката на артикула, за да се предотврати евентуално закъснение на доставката.

Моля, изпращайте продуктите на адрес:

Lentiamo s.r.o.

Булевард „Тотлебен“ 53–55
София 1606
България

За извършване на рекламация е необходимо да попълните посоченият формуляр с всички необходими данни. Благодарим Ви!


Попълнете формуляр за рекламация

Моята поръчка

Моля, влезте в профила си, за да можем да намерим вашата поръчка.