Вход

Купувате ли редовно контактни лещи? Опитайте нашата нова регулярна услуга за доставка!

Настройте лесно редовни и персонализирани доставки на вашите лещи. Освободете се веднъж завинаги от необходимостта да помните (и повтаряте!) обичайната си поръчка. Вашите лещи винаги ще пристигнат, когато имате нужда от тях. Опростете живота си и спестете време, както много други приятели на Lentiamo вече правят!

Спестете от покупките си

Не само ще спестите време и вече няма да се налага да се притеснявате за ръчно да създавате всяка отделна поръчка, но и ще получите отстъпка при регулярната доставка на контактните ви лещи. Ако носите контактни лещи всеки ден, можете да спестите до 3% годишно. 

Опростете живота си и никога не оставайте без контактни лещи

Вашите лещи винаги ще бъдат на склад и ние ще ги изпратим на избраната от вас дата, така че да ги получите точно когато имате нужда от тях.

Винаги можете да промените или отмените датата на доставка

Ще ви уведомим три дни преди изпращането чрез SMS и имейл. Можете да отложите или отмените пратката си по всяко време.

Поръчката ви може да бъде променена по всяко време

Дори ако сте настроили регулярна доставка на вашите контактни лещи, можете да промените съдържанието на поръчката, да добавите други елементи и дори да добавите безплатни подаръци и бонус продукти. Можете също така да променяте адреса си за доставка толкова често, колкото желаете.

 
 

 

 

Как да се абонирам за регулярни доставки?

За съществуващи клиенти на Lentiamo

Ако вече сте наш клиент, вие сте наполовна готови! Всичко, което трябва да направите, е да се логнете, да посетите секция клиенти и да настроите регулярна доставка въз основа на предишната си поръчка.

Настройте регулярна доставка.

За нови клиенти

Ако за първи път пазарувате от нас, не се притеснявайте. Ще бъде възможно да се абонирате за регулярна доставка и лесно да зададете параметрите по време на процеса на плащане.

 
 

 

 

  1. Добавете контактните лещи (или разтвора), които искате да получавате редовно, в количката си. За всички други артикули, които искате да получите само с текущата си поръчка, поставете отметка в квадратчето „Еднократна поръчка“.

     

  2. Кликнете върху бутона "Абонирайте се за регулярна доставка" под количката. Можете да изберете колко често да се изпращат вашите лещи.

  3. Изберете метод на плащане и начин на доставка.

  4. Регулярната доставка е създадена. Отсега нататък ние винаги ще ви информираме три дни преди вашата пратка.

Често задавани въпроси

Мога ли да отложа датата на доставка, ако няма да съм вкъщи?

Ако знаете, че няма да сте на разположение през определен период от време, можете да промените датата на доставка (или адреса за доставка) предварително в секция клиенти. Освен това ще ви изпратим SMS три дни преди очакваната дата за изпращане, така че ще имате достатъчно време да адаптирате предстоящата пратка към текущите си нужди или да я отмените.

Кога се извършват плащанията?

Зависи от начина на плащане, който сте избрали. Ако сте избрали да съхранявате данните на вашата карта, акаунтът ви ще бъде таксуван автоматично в деня на изпращане. В други случаи ще ви изпратим заявка за плащане три дни преди очакваната доставка.

Възможно ли е да спра регулярната доставка?

Да, можете да отмените регулярната си доставка по всяко време в секция клиенти. Алтернативно, ако датата на следващата пратка не е подходяща за вашите нужди, можете да я отложите или временно да промените мястото на доставка.

Използвам торични лещи. Често ги няма в наличност и трябва да чакам, за да ги получа. Мога ли да разчитам, че лещите ще пристигнат на очакваната дата, ако избера регулярна доставка?

Да! С регулярната доставка можете да забравите за времето за чакане и да разчитате, че лещите ще пристигнат навреме. Продукти с по-дълъг срок на доставка (като торични лещи или лещи по поръчка) ще бъдат поръчани от нас предварително, директно на производителите.

Ако се преместя или замина на почивка, възможно ли е да променя адреса за доставка?

Адресът за доставка може да бъде променен по всяко време на годината в секция клиенти. Можете също така да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти за съдействие. Промените могат да бъдат направени като еднократна промяна или постоянна такава. Регулярната доставка е предназначена да улесни живота ви, така че никога повече да не трябва да се притеснявате за вашите лещи.

Мога ли да поръчам разтвор, безплатни или бонус продукти, заедно с продуктите от регулярната ми доставка?

Със сигурност. Ще можете да включите всякакви допълнителни артикули към регулярната си доставка, включително бонус продукти.

Моята поръчка

Моля, влезте в профила си, за да можем да намерим вашата поръчка.