Вход

Начини на доставка

В повечето случаи изпращаме пратките в деня на поръчкaта им. Очаквана дата на доставка ще получите след като изберете параметрите на желания от вас продукт (преди да потвърдите вашата поръчка).

Когато пазарувате очила, слънчеви очила или контактни лещи, искате да заплатите, използвайки предпочитания от вас начин на плащане и да получите пратката си възможно най-скоро. Ето защо екипът от експерти на Lentiamo прави всичко възможно, за да направи пазаруването ви по-удобно, лесно и сигурно от всякога.

Искате да спестите повече при покупката на очила или контактни лещи? Покупките на стойност над 30 лева в Lentiamo автоматично ви дават право на безплатна доставка с Econt.
 

Начини на доставка
Куриер Цена Срок за доставка
Еконт

цена: 4.90лв

Безплатна доставка: За поръчки над 30 лв. До офис на Eконт, Еконтомат или до адрес. За всички очила от колекцията Lentiamo.

2 работни дни от деня на изпращане

Еконт

цена: 7.90лв - събота включително

Безплатна доставка: За поръчки над 30 лв. До офис на Eконт, Еконтомат или до адрес. За всички очила от колекцията Lentiamo.

2 работни дни от деня на изпращане+събота

Вече можете да избирате Съботен разнос, както и удобен за вас офис на куриерската фирма. Услугата „Съботен разнос“ е с допълнително заплащане от 3 лв. В стъпка 2 от процеса на поръчване, ще видите следните полета:

Econt – Без съботен разнос — До адрес — безплатно
Econt – Включително съботен разнос — 3 лв
Econt – До офис на Еконт/ Еконтомат — безплатно

Моля, имайте предвид, че някои населени места се обслужват само в определени работни дни. Можете да проверите офисите във вашето населено място тук

Не носим отговорност за забавяния, причинени от куриерската фирма.

Как работи доставката с Еконт?

За доставката на нашите продукти използваме услугите на куриерска фирма Econt. Доставките се извършват всеки работен ден от 9 до 18 часа, в събота – до 13 часа. Доставките се извършват само от понеделник до петък, освен ако не е отбелязан Съботен разнос.

Ден след изпращането, клиентите ще могат да проследяват пратката си, използвайки линка за проследяване, изпратен в имейла потвърждаващ изпращането.

В деня на доставката, куриерът следва да се свърже с Вас посредством предоставения телефонен номер. Ако пратката е доставена до офис на Еконт, ще Ви бъде изпратен СМС. Ако пратката е изпратена до Еконтомат, ще получите СМС и имейл с QR код за получаване. 

Пратката може да престои в Еконт офис до 7 работни дни. Ако желаете да удължите този срок, трябва да се свържете с Еконт. Моля, имайте предвид, че тази услуга се заплаща допълнително.

Ако желаете да изберете точен час за доставка, е небходимо да се свържете с Еконт. Моля, имайте предвид, че тази услуга се заплаща допълнително.

За очила и рамки, можете да добавите опцията Преглед и тест при създаването на поръчката. Ако продуктът не Ви допадне, можете да го върнете на куриера без да заплащате за него. Необходимо е да заплатите самото връщане, което е на стойност 1 куриерска услуга.

Всички останали пратки (освен тези до Еконтомат), се изпращат с опция Преглед.

Желаете да направите промени по поръчката си?

Ако желаете да промените адреса на доставка, моля, свържете се с отдела по обслужване на клиенти. Моля, имайте предвид, че адресът може да бъде променен от наша страна, без допълнително заплащане, само преди пратката да бъде изпратена. След като пратката напусне нашия склад, промените все още са възможни, но подлежат на такса от страна на куриерската фирма.

Ако желаете да изберете точен час за доставка, да добавите съботен разнос или да пренасочите пратка, е небходимо да се свържете с Еконт. Моля, имайте предвид, че тази услуга се заплаща допълнително.

Като продължение на нашата политика за опазване на природата, ние се стремим да използваме възможно най-малко опаковки. Това означава, че ние не разделяме поръчките, а изпращаме продуктите едва когато е направена цялата поръчка.


Бързи връзки:

Моята поръчка

Моля, влезте в профила си, за да можем да намерим вашата поръчка.