Потърси най-близкия офис до поискване
Често задавани въпроси за офисите до поискване
Колко време отнема доставката до офис на Еконт?
Вашата поръчка ще бъде доставена до избрания от Вас офис на Еконт след 2 работни дни от датата на изпращането.
Как мога да разбера кога моята пратка е готова за получаване?
Когато пратката пристигне в посочения от Вас офис на Еконт, ще бъдете уведомени чрез СМС, на предоставения от Вас номер. Също така, ще получите и известие по имейл.
Колко време имам на разположение, за да получа поръчката си?
Ще имате на разположение 7 работни дни, за да вземете пратката си, преди да ни бъде изпратена обратно.
Мога ли да платя поръчката си директно на мястото на получаване?
Да, можете да заплатите в офиса на Еконт, посредсвтом картово плащане или в брой.
Възможно ли е да върна продукт чрез офис на Еконт?
Да, възможно е да изпратите обратно пратка чрез офис на Еконт. Нужно е обаче, да се свържете с нас преди това, за да можем да уточним детайлите по връщането. Моля, запознайте се с нашите Условия за връщане.
Какво е необходимо, за да получа своята пратка от офиса/ автоматичната пощенска станция на Еконт?
Носете със себе си документ за самоличност и номер на товарителница. Ако получавате пратката си от автоматична станция, тогава ще бъде необходимо да имате QR кода, изпратен Ви по имейл. Ако имате проблем с получаването на пратката си, свържете се с нас.
За повече информация относно нашите методи за доставка, моля, посетете нашата станица за Доставки.
Извън линия
Радина Отдел "Грижа за клиента"
Имате нужда от помощ?
We also speak English (понеделник - петък от 9.30 до 17.00ч.)
Радина, Отдел "Грижа за клиента"