Вход

Често Задавани Въпроси

Имате въпроси? Тук ще намерите подробен списък с отговори!

Поръчка и плащане

Как да направя поръчка?

Можете да направите поръчка чрез нашия сайт, като изберете продукт и следвате стъпките в количката. Можете също така да ни изпратите рецепратата си през месинджър, или да ни я прикачите в мейл до info@lentiamo.bg
Информацията, която трябва да попълните, може да намерите във вашата рецепта. В зависимост от вида на лещите/очилата, от които се нуждаете, ще трябва да предоставите правилната информация. Можете да намерите още информация за рецептите и подробности за нея на тази страница.

Какви са наличните методи за плащане?

В Lentiamo можете да платите поръчката си с кредитна или дебитна карта, Apple pay, по банков път или с наложен платеж. Тук можете да намерите всички методи на плащане.

Продуктът/параметрите ми не са на склад. Какво следва?

Все още можете да направите поръчката си. Системата ще ви информира за датата, на която очакваме да получим продуктите от производителя. Ще ги изпратим веднага щом цялата Ви поръчка е на склад или можем да разделим поръчката за вас, без допълнителни разходи по доставката.

Мога ли да променя или отменя поръчката си, след като е направена?

Да, можете да откажете поръчката си. Ако желаете да направите промени по нея, и тя все още не е изпратена, е достатъчно само да се свържете с нас. Ако тя е вече изпратена, нашите консултанти ще направят всичко възможно да ви съдействат така, че да получите желаното по най-бързия начин. Моля, обърнете внимание, че изпращаме всички поръчки в 14:00 ч, така че заявката ви за промяна/отмяна трябва да бъде изпратена и обработена преди това.

В случай, че няколко поръчки с наложен платеж не бъдат получени, без да ни информирате, запазваме правото си да не позволим на клиента да прави бъдещи поръчки с наложен платеж като метод на плащане.

Какво се случва, ако дублирам поръчка?

Ако сте направили дублирана поръчка, лесно можете да я анулирате през профила си. Просто влезте в профила си, намерете поръчката и кликнете върху нейния номер – там ще видите опциите за анулиране. Ако срещнете затруднения или не сте сигурни как да продължите, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ние ще се погрижим да отменим дублираната поръчка и да предотвратим двойно таксуване.

Какво трябва да направя, ако не получа потвърждение на поръчката?

Ако не получите потвърждение за поръчката си по имейл, моля първо проверете папката си за спам или нежелана поща, тъй като понякога съобщенията ни могат да попаднат там. Потвърждението на поръчката се изпраща автоматично и не изисква допълнително потвърждение по телефон.

Ако все пак не откриете потвърждението, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ние ще проверим статуса на поръчката ви и ще ви предоставим необходимата информация възможно най-бързо.

Как да приложа кодове за отстъпки?

На първата стъпка в кошницата ви ще видите поле използване на ваучер. Тикнете отметката и въведете кода. Натиснете бутона потвърждаване и продължете с поръчката. 

Как да поискам фактура за покупката си?

Ние се стремим да опазваме околната среда и работим възможно най-устойчиво, затова изпращаме фактурите по електронен път във формат PDF. След като поръчката ви бъде изпратена, ще получите фактурата на имейла, регистриран в профила ви. Можете да я изтеглите и разпечатате директно от там или от клиентската секция на вашия профил.

Ако имате нужда от оригинална фактура с подпис и мокър печат, моля, оставете коментар в поръчката си и ние ще се погрижим за това. В момента издаваме фактури само на физически лица и автоматично издаваме фактура за всяка поръчка. За съжаление, не можем да издаваме фактури, адресирани до юридически лица.

Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, не се колебайте да се свържете с нашия екип. Благодарим ви за разбирането и подкрепата към нашите устойчиви практики.

Изпращане и доставка

От кои методи на плащане и доставка мога да избера?

В Lentiamo можете да платите поръчката си с кредитна или дебитна карта, по банков път или с наложен платеж. Моля, намерете всички методи на плащане на тази страница . Работим с Еконт, можете да изберете доставка до техен офис, ваш личен или служебен адрес, или дропбокс.
А сигурността на плащането ви се гарантира с 3D Secure Gateway. Информацията за плащанията се обработва директно от приложението за плащане, а трансферът на данни от вашия компютър е защитен от криптиран алгоритъм.

Каква е цената на доставката и има ли допълнителни такси за наложен платеж?

Ако поръчката ви е на стойност повече от 30 лв, доставката ще бъде за наша сметка. Ако поръчате слънчеви очила, доставката е винаги безплатна. Можете да намерите повече информация за доставката и разходите по нея на тази страница. За момента няма допълнителни такси при плащане с наложен платеж, но може да има допълнителни такси за куриера при доставка в празнични дни/съботно - неделни дни.

Какви са сроковете за доставка?

Изпращаме всички поръчки в 14 часа всеки работен ден. Куриерската фирма обиковено извършва доставките в рамките на 2 работни дни след изпращането на поръчката от нашия склад. Моля, прочетете повече информация относно методите на доставка и времето за доставка на тази страница.

Имате ли преглед, тест и проба?

Да, предлагаме преглед, тест и проба за диоптрични и слънчеви очила, за да се уверите, че те отговарят на вашите нужди и предпочитания. За съжаление, тези услуги не са налични за контактни лещи, предвид че са медицински изделия. Винаги, без значение дали сте се възползвали от тези услуги или не, имате право да замените/върнете продукт, съгласно условията ни.

Как да проследя поръчката си?

Можете да проследите поръчката си по номера на товарителницата или с кликане на линка в имейла, който ви изпращаме след изпращане на самата поръчка.

Не съм получил пратката си. Какво да правя?
  1. Проследете пратката си чрез линка в имейла.
  2. Ако виждате, че пратката не е в движение, свържете се с куриерската фирма, за да поискате информация.
  3. Ако виждате, че пратката е в куриер за разнос, моля изчакайте до края на работния ден. Доставките се извършват меду 9 и 18 часа.
  4. Ако все пак не откривате пратката си, свържете се с нас. Ще се радваме да Ви съдействаме.

 

Връщания,замени и възстановяване на суми

Как мога да върна или заменя поръчката си?

Можете да върнете всеки поръчан от нас продукт в рамките на тридесет (30) работни дни от получаване на поръчката си. Освен ако продуктът не е дефектен, можем да приемаме само контактни лещи, разтвори, капки за очи и аксесоари в оригиналната им, ненарушена опаковка. Достатъчно е да попълните формата за връщане и замяна на продукт. Намерете повече информация за процедурата в нашата страница.

В какъв срок мога да върна или заменя продукт?

Всеки продукт трябва да бъде върнат или заменен в рамките на  30-сет дни след получаването на поръчката си. Можете и да ни пишете на returns@lentiamo.bg.

Връщането на поръчка безплатно ли е?

Ако сте решили да върнете продукт, куриерската услуга ще бъде за Ваша сметка. Моля, уверете се, че се изписали правилно точния адрес за доставка, Вашите имена като подател, телефон за връзка и номер на поръчка. Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, ако имате съмнения, ще се радваме да Ви помогнем.

Какво мога да направя, ако съм получил сгрешен или повреден продукт?

Ако вашата пратка съдържа сгрешени или повредени стоки и искате да ги замените, върнете, и да бъдете компенсирани, молим да свържете се с нас, като попълните формата за рекламация или ни изпратите имейл на returns@lentiamo.bg и ние ще се погрижим за останалото в максимално кратки срокове, по рекламацията относно продукт или услуга. Ще ви отговорим възможно най-скоро.

Ако не сте съгласни с решението или ако не можем заедно да намерим решение, можете да подадете жалбата си до Арбитражния съвет чрез Европейската платформа за ОРС. Европейската комисия предоставя платформа за безплатен достъп за разрешаване на онлайн конфликти между клиента и нас, без да е необходимо да се обръщаме към съда, чрез трета страна, т. нар. Орган за уреждане на спорове, който действа като посредник между двамата. Можете да получите повече информация в уебсайт за онлайн решаване на спорове.

Рецептата ми се промени, мога ли да сменя лещите си?

Ако сте закупили контактни лещи от Lentiamo.bg миналата година, които вече не са подходящи поради промяна на рецептата Ви, можете да ги върнете и замените с лещи, които съответстват на новата Ви рецепта. Прочетете дали можете да се възползвате от нашата 365 дни гаранция за връщане .

Кога и как ще получа парите си след връщането на продукта?

Ако вашата заявка отговаря на указанията ни, ще възстановим стойността по Вашата банкова сметка в рамките на 14 дни от получаване на Вашата поръчка в нашия склад. Като алтернатива можете да изберете Вашия акаунт в Lentiamo да бъде кредитиран за съответната сума, което ще ви донесе и 100 бонус точки .

В какви срокове се организира замяната?

В повечето случай можем да организираме замяната с обратна разписка, за да ви спестим както време, така и пари, но това зависи от няколко фактора, и трябва да се уверим, че той  отговаря на условията за връщане. Ако формата за замени е попълнена и снимките са достатъчни, можем да организираме замяната веднага.

Може ли моят работодател да приспадне разходите ми за диоптрични очила?

Да - българското законодателство позволява на работника да получи както безплатен преглед, така и средства за корекция на зрението чрез очила/лещи, които се поемат от работодателя. Тук можете да видите точната законова наредба и да прецените при какви условия и дали имате право на това.

Мога ли да регистрирам разходите в здравноосигурително дружество?

Някои застрахователни дружества (частично) възстановяват разходите за контактни лещи. Можете да изпратите фактурата до вашата здравноосигурителна компания, за да декларирате разходите. Повечето от тях изискват оригинална фактура с подпис и мокър печат. Уверете се, че имате документа преди да декларирате разходите по поръчката си.

Очила, слънчеви, диоптрични и за компютър

Как да избера правилните очила за мен?

Ето на тази  страница. можете да видите как да изберете очила според формата на лицето си. Имате преглед и тест, и можете да изберете до 4 рамки с опция 'избор', така че да намерите най-подходящите за вас. А с функцията ни виртуално огледало можете да се огледате предварително с тях.

Какви материали се предлагат за лещите?

Предлагат се няколко основни материала за лещите на очилата:Поликарбонат, минерално стъкло и други.

Мога ли да поръчам слънчеви очила с рецепта?

Да, като зависи и от модела, който сте избрал. Можете да пуснете запитване към отдела за обслужване на клиенти за допълнителна информация.

Мога ли да поръчам очила за близко и за далеч на база на моята рецепта?

Да, възможни са и двата варианта. При покупката можете да изберете корекция на зрението за близко или далечно разстояние и, ако е необходимо, корекция на астигматизма. Всички видове лещи за очила се предлагат и с филтър за синя светлина, за тези, които прекарват много време пред цифровите екрани.

Мога ли да използвам отново стара рамка за нови лещи?

Да, можете да използвате старата рамка за нови лещи, стига рамката да е закупена от нас и все още да е в гаранция. Важно е да се уверите, че рамката е в добро състояние и подходяща за новите лещи. Препоръчваме ви да се свържете с нашия екип, за да проверите условията и да получите съвет относно избора на нови лещи за вашата стара рамка.

Не съм сигурен в предлаганите характеристики. Какво да правя?

Ако сте избрали предпочитания от вас модел от нашия каталог с очила с рецепта, следва да въведете параметрите, посочени в рецептата си. На сайта ще намерите ясни инструкции, които да ви насочат в този процес. Ако имате въпроси или не сте сигурни в някои от характеристиките, моля, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ние сме тук, за да ви помогнем и да осигурим, че получавате най-подходящите очила за вашите нужди.

Контактни лещи за очи

Какви видове контактни лещи предлагате?

Контактните лещи се изработват от различни материали, които предлагат различни предимства, като комфорт, дишаемост и издръжливост. Най-модерните са изработени от Силикон-хидрогел: По-усъвършенстван материал, който комбинира мекотата на хидрогела с по-висока кислородна пропускливост. Те осигуряват повече кислород на роговицата и са по-подходящи за продължително носене. 
Можете да намерите стандартни контактни лещи, торични(за астигматизъм) контактни лещи, мултифокални контактни лещи и комбинирани такива. Те могат да бъдат с различна продължителност на носене и на подмяна - еднодневни, двуседмични, месечни или за продължително носене. Работим с производители като Coopervision, Alcon, Bausch+Lomb, Johnson&Johnson, Wohlk, MaxVue и др.

Защо лещите ви са по-евтини от тези в оптиките?

В тесен контакт сме с производителите и купуваме контактни лещи в големи количества. Затова можем да предложим нашите лещи на по-ниски цени от оптиките. Искате ли да научите повече за по-евтината версия на вашите лещи? Вижте тук!

Мога ли да спя с лещите в очите си?

Зависи от вида на контактните лещи, които носите и какво ви е казал вашият очен лекар, но като цяло не се препоръчва да спите с контактните си лещи. Искате ли да знаете защо? Намерете повече информация в тази статия.

Бих искал да получа няколко тестови лещи, преди да ги купя на вашия сайт, възможно ли е?

Като търговец на дребно, за съжаление, нямаме възможност да предоставяме тестови лещи за проба преди покупка. Нашият онлайн магазин е насочен към клиенти, които вече имат предписани подходящи лещи от очен специалист. Препоръчваме винаги да консултирате избора си с професионалист, който познава вашите специфични нужди.

Единственият продукт, който предлагаме в мострени варианти, са еднодневните лещи Lenjoy - 1day AIR. Ако желаете да ги пробвате, може да поръчате мостри от нашия сайт. За всички останали марки и модели е важно да се ръководите от препоръките на вашия очен лекар.

Как мога да разбера срока на годност на продуктите, преди да ги купя?

Лещите, разтворите и капките, които предлагаме, обикновено имат дълъг срок на годност от 2 до 4 години. Можете да намерите информация за срока на годност в техническия лист на страницата на всеки продукт. Ако искате да получите конкретна информация за срока на годност на текущите партиди, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти и посочете желаните параметри.

Алтернативно, можете да оставите бележка в поръчката си, например „Искам продукти с дълъг срок на годност“, и ние ще се погрижим заявката ви да бъде предадена на нашия склад.

Имам рецепта за очила. Как да избера контактни лещи?

За съжаление, рецептата за очила не е достатъчна. За да определите подходящите контактни лещи за вас, са необходими и други параметри. Консултация с вашия специалист е абсолютно необходима, тъй като той ще извърши тестове и измервания, за да предостави подходящите показания. Също така, не се колебайте да поискате съвет относно марките и моделите, които са най-подходящи за вашите нужди.

Мога ли да пробвам нови лещи?

Да, можете да преминете към нови лещи, ако желаете. За някои продукти описанието показва, че е възможно да се премине към други лещи. Моля, обърнете внимание, че контактните лещи се предлагат не само в различни размери, но и в различни материали, в зависимост от производителя. Ето защо препоръчваме да обсъдите накратко с Вашия очен лекар дали можете да смените лещите си с друг вид.

Както вече знаете, размерът на контактните лещи трябва да съвпада с очите Ви, за да подобрите зрението си. Вижте тази таблица за сравнение на спецификациите на базовата кривина и диаметъра, където можете да сравните разликите в диаметъра, базовата кривина и други параметри на различните контактни лещи. Ако искате да промените типа контактни лещи или марката, която носите, Вашият очен лекар е идеалният съветник. Въпреки това, нашият екип за обслужване на клиенти ще се радва да Ви предостави информация за контактните лещи и как да ги използвате.

Кои са най-често срещаните проблеми с контактните лещи?

Някои от най-често срещаните проблеми с контактните лещи включват:

  1. Сухота в очите: Някои потребители могат да изпитват сухота или дискомфорт, особено при продължително носене на лещите.

  2. Алергични реакции: Хората с чувствителни очи могат да развият алергии към съставките на лещите или към разтворите за почистване.

  3. Инфекции: Неправилната хигиена или продължителното носене на лещите могат да увеличат риска от очни инфекции.

  4. Неправилен монтаж: Неправилно поставяне на лещите може да доведе до дискомфорт или дразнене на окото.

  5. Смътене на лещите: Лещите могат да се замъглят, ако не се почистват правилно или ако са изтекли срока им на годност.

Ако изпитвате някой от тези проблеми, е важно да се консултирате с вашия очен специалист за подходящи решения. Обикновено това са лещи за ежедневна употреба и замяна.

Мога ли да закупя цветни лещи с корекция на астигматизма? 

За съжаление не предлагаме цветни торични лещи за астигматизъм. Важно е да се консултирате с вашия офталмолог за най-подходящия вариант.

Какъв разтвор да използвам за почистване на лещите си?

Единствената течност, която трябва да използвате за почистване и дезинфекция на контактните си лещи, е разтворът за контактни лещи. Никога не почиствайте и не изплаквайте контактните си лещи с чешмяна вода, преварена вода или друга течност. Моля, обърнете внимание, че всеки разтвор има различни качества и възможности. Най-важният въпрос е: Какво работи най-добре за очите ви? Винаги се съветвайте с очния си лекар.

Обслужване на клиенти и поддръжка

Как мога да се регистрирам, за да направя първата си покупка? 

Не се изисква регистрация, за да направите първата си поръчка в Lentiamo.bg. Акаунтът ви ще бъде създаден автоматично в края на първата ви покупка. На посочения от Вас имейл адрес ще получите парола за бъдещ достъп, която можете да промените според предпочитанията си чрез Вашия раздел за клиенти. От този момент нататък можете да се връщате в профила си, когато пожелаете да повторите поръчките си, да разпечатате касовите бележки, да проверите баланса на бонус точките си и много други. Ако влезете в профила си чрез Facebook, ще получите 75 допълнителни бонус точки. И вече имате ваша клиентска секция.

Безопасни ли са данните, които предоставям на Lentiamo?

Lentiamo гарантира пълно спазване на разпоредбите за защита на личните данни. Нашата компания е много стриктна в това отношение и работи постоянно, за да ви гарантира най-високите стандарти за сигурност. За да научите повече, консултирайте се с нашата политика за поверителност

Не помня паролата си. Как да вляза в профила си?

Нищо не може да бъде по-лесно! Посетете раздела за възстановяване на паролата и въведете имейл адреса, който сте използвали за регистрация в Lentiamo. В рамките на няколко минути ще получите нова парола. Препоръчваме ви да запазите имейла си и евентуално да промените паролата си с друга, която е по-лесна за запомняне.

Мога ли да се отпиша или да се абонирам за бюлетина?

Ако желаете да се отпишете, можете да намерите линк във всеки бюлетин. Ако е възможно, преди да се отпишете, моля, уведомете ни за причината, поради която го правите, и за това къде можем да направим подобрения. Обръщаме внимание на всеки коментар, тъй като бихме искали да продължим да подобряваме нашите услуги. А за записване - ето от тук.

Как мога да изтрия акаунта си?

Разбира се, ще се натъжим, ако искате да изтриете акаунта си в Lentiamo. Ако желаете да направите това, можете да ни позвъните или да изпратите имейл на info@lentiamo.bg. Бихме искали да чуем причината, ако искате да го споделите с нас. Винаги искаме да бъдем по-добри за Вас. 

 

Информация за продуктите и програмите

Оригинални и автентични ли са вашите продукти?

Да, всички наши продукти са оригинални и автентични. Ние предлагаме само стоки от утвърдени марки, които гарантират високо качество и надеждност. Вашето удовлетворение и доверие са наш приоритет, затова можем да уверим, че получавате автентични продукти, които отговарят на най-високите стандарти.

Как да разбера дали продуктът е в наличност?

Нашата система е интерактивна и показва реалните наличности на продуктите. Когато разглеждате каталога ни, ще видите актуални статуси за наличност и срокове за доставка за всеки артикул. Ако имате допълнителни въпроси или нужда от помощ, нашият екип е на разположение да ви асистира!

Как мога да получа бонус точки?

За да Ви благодарим за лоялността, ние предлагаме бонус точки на потребителите при всяка покупка, които могат да бъдат разменени за полезни бонус продукти. Можете да използвате точките си по време на първата си поръчка. Не е нужно да чакате следващата. И ако не използвате всичките си бонус точки наведнъж, не се притеснявайте! Бонус точките се съхраняват във вашия акаунт и можете да ги използвате следващия път. Бонус точките са валидни за една година. Бонус системата ни е само за потребителите на Lentiamo.

  1. За всеки лев, който похарчите при нас, получавате 1 бонус точка. Всеки продукт е отбелязан с броя бонус точки, който получавате след покупката му. Това не се отнася за слънчевите очила.
  2. Абонирайте се за нашия бюлетин и ще получите 50 бонус точки.
  3. Тагнете ни във Facebook или Instagram (@lentiamo), използвайки hashtag #Lentiamo и ни покажете продуктите, които сте купили от нас. Спечелете 50 бонус точки! При тагването ни в публикация, Вие ни давате правото да използваме/споделяме публикацията Ви, като ви даваме кредит.
  4. Вписвайте се в акаунта си по-лесно като го свържете със страницата си във Facebook и ще получите 75 бонус точки! Вече ни тагнахте в публикация? Уведомете ни със съобщение!
Имате ли групови отстъпки?

Като комплимент можем да Ви предложим отстъпка при група от минимум 10 души. При интерес или въпроси от Ваша страна, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.

Имате ли текущи промоции и отстъпки?

В Lentiamo можем да предложим различни варианти за отстъпка:
С опцията за регулярна доставка спестявате 3% от всяка поръчка. Датите за тази доставка са гъвкави, и така винаги си осигурявате необходимото навреме, и без да чакате за наличност.

Можете да се възползвате и от системата ни за бонус точки - с тях избирате подаръци. Правим също така и регулярни промоции и можете да следите на сайта за следващата кампания, както и в социалните ни канали. При поръчка над 30лв правим и подарък - безплатна доставка.

Ако ни препоръчате на приятел, ще можете да се възползвате от еднократни 8лв отстъпка под формата на кредит за следваща ваша поръчка. Повече за програмата можете да видите ето тук.
Имаме и специална отстъпка за студенти и учители - повече за нея ето тук.
 

Как мога да стана ваш партньор/афилиейт сътрудник?

Разбира се, имаме право да селектираме кандидатите за наши медийни патрньори. Ето тук можете да видите отворената ни в момента афилиейт програма, а ето тук програмата ни Benefit.
При интерес можете да се свържете с нас, за да обсъдим възможностите.

Какви гаранции имате?

Всички наши продукти имат правна гаранция в съответствие с приложимите закони. Правна гаранция означава, че продуктът е или трябва да бъде това, което потребителят може разумно да очаква от него. За някои продукти има допълнителна гаранция за качество по договор. Това се прилага, ако срокът на употреба на продуктите е посочен на опаковката, в инструкциите, придружаващи продукта или в рекламата в съответствие с други нормативни разпоредби. В този случай ще гарантираме, че продуктът е подходящ за нормална употреба или ще запази обичайните си свойства за определен период от време.

Как да се абонирам за Регулярна доставка?

За съществуващи клиенти на Lentiamo

Ако вече сте наш клиент, вие сте наполовна готови! Всичко, което трябва да направите, е да се логнете, да посетите секция клиенти и да настроите регулярна доставка въз основа на предишната си поръчка.

Настройте регулярна доставка.

За нови клиенти

Ако за първи път пазарувате от нас, не се притеснявайте. Ще бъде възможно да се абонирате за регулярна доставка и лесно да зададете параметрите по време на процеса на плащане

Ако не можете да намерите отговора, ще се радваме да Ви помогнем. Можете да се свържете с нас посредсвтом имейл (info@lentiamo.bg), телефон (02/4928553) или Facebook .

Моята поръчка

Моля, влезте в профила си, за да можем да намерим вашата поръчка.