Вход

Рекламации за качество

Рекламациите се обработват незабавно в Lentiamo. С нас никога няма да губите време или търпение.

Получили сте дефектен или проблемен продукт? Имате ли съмнения за производствен дефект или продуктът е неизползваем? Изпратете ни вашето оплакване.

Попълнете формуляра, за да предявите рекламация

За да ни помогнете да обработим и разрешим претенцията ви възможно най-бързо, моля, предоставете възможно най-много информация за проблема. Всяка информация, включена във формуляра, може да ни помогне да разрешим случая ви по-ефективно!

От какво ще имаме нужда? Ето кратък списък!

За оплаквания относно качеството на диоптрични и слънчеви очила е необходимо да:

  • да посочите номера на поръчката, с която сте закупили очилата
  • да опишете подробно проблема
  • да посочите номера на модела (обикновено се вижда от вътрешната страна на стъклата на очилата)
  • да приложите снимки, на които дефектът е видим.

При оплаквания, свързани с качеството на контактните лещи, е необходимо да:

  • да посочите номера на поръчката, с която сте закупили лещите
  • да опишете подробно проблема с лещите
  • да посочите номера на партидата (LOT), отпечатан върху кутията на проблемните лещи
  • да приложите рецепта за контактни лещи, издадена наскоро от специалист (не по-стара от 1 година).

Важно! Не изхвърляйте никакви лещи от пакета, свързани с рекламацията, докато рекламацията не бъде разрешена. Производителят може да изиска лещите като доказателство за дефекта.

Рекламации относно оттенъка на цветните контактни лещи, освен ако няма очевидни производствени дефекти, няма да бъдат приемани.

Как да предявите рекламация за качество в Lentiamo?

Просто попълнете формуляра, който се намира на тази страница, опишете проблема и приложете исканата фотодокументация.

За повече информация, моля, вижте нашите Правила и условия.

Моята поръчка

Моля, влезте в профила си, за да можем да намерим вашата поръчка.